streda 31. júla 2013

Welcome Back!

Čo viac dodať?

Po dlhej dobe sa opäť ozývam... Možno si niektorí z Vás pamätajú môj rovnomenný blog, v ktorom som sa venovala najmä písaniu príbehov. 

Cez leto to ešte pekne fungovalo, no prišla škola a s tým aj určité povinnosti. Navyše mi nejako dochádzala múza, až som sa nakoniec rozhodla, že bude lepšie blog zrušiť. Aj keď mi to bolo veľmi ľúto, urobila som to a doteraz to ľutujem. 

Avšak, chytám druhý dych, blogovanie mi chýba, preto som sa rozhodla dať sebe a blogu druhú šancu. Našťastie sa zachoval pôvodný názov, aj keď neviem, či sa budem naďalej venovať príbehom, teraz je mojím koníčkom fotografovanie.

Možno tu nájdete z každého rožku trošku, aj keď si myslím, že to nebude už také, ako predtým. Budem sa však snažiť zo seba vydať len to najlepšie.

Týmto by som sa chcela poďakovať všetkým osobám, ktoré ma podporovali v písaní príbehov a blogovaním, dodávali mi odvahu a chuť pokračovať ďalej, za čo im patrí jedno veľké mastné ĎAKUJEM!

Teším sa na ďalší príspevok a dúfam, že sa nájde nejaký ten čitateľ! (:

Luss

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára